Από το πρωτοποριακό ερέθισμα του Franz Marc έως φουτουριστικό κινηματογράφο του Kubrick, μέσω της αφρικανικής-αμερικάνικης αστικής κουλτούρας: Η Uterqüe επινοεί έναν μοναδικό σύγχρονο μύθο στη νέα της συλλογή άνοιξη / καλοκαίρι 2019, με ενδύματα και αξεσουάρ εμπνευσμένα από διαφορετικές πολιτισμικές στιγμές οι οποίες είναι ανεξάρτητες η μία από την άλλη, προσπαθώντας να σκιαγραφήσουν ή να απεικονίσουν το μέλλον.

Η μίξη των αναφορών κυμαίνεται από την διαισθητική ελευθερία του γερμανικού εξπρεσιονισμού έως το πολύχρωμο σύμπαν του underground Afro-punk κινήματος, από την επαναστατική, παλαιά τεχνική του wax printing έως την ρετρό-φουτουριστική κινηματική αισθητική του περασμένου αιώνα. Μια συλλογή που ενισχύει τη φαντασία, την πολιτισμική συμβίωση και τη μόδα, ως μια αντανάκλαση μιας εποχής όπου η ένωση των στυλ σηματοδοτεί τον ρυθμό των trends.

Τα κλασσικά που δεν πεθαίνουν ποτέ

Κοστούμια με εντυπωσιακά κοψίματα, oversized παλτό και κορμάκια με λαιμό V με ρετρό-φουτουριστικές πινελιές που θυμίζουν trends του 2001: Μια διαστημική Οδύσσεια. Αυτή τη σεζόν, μια μινιμαλιστική έκδοση του κλασικού μικρού μαύρου φορέματος χαρακτηρίζει παράλληλα τα tailored blazers, τα παντελόνια σε στυλ palazzo, τις μίνι φούστες με κουμπιά, τις pencil φούστες με σκίσιμο και τα δερμάτινα ενδύματα όπως ponchos, βερμούδες και το κλασικό biker jacket. Μια σειρά από ιδέες που συνθέτουν τη ντουλάπα της σύγχρονης γυναίκας.

Τα κομψά μοτίβα, οι αδύνατες σιλουέτες και τα μινιμαλιστικά σχέδια συνδυάζονται με γυαλιστερά, μεταλλικά και ιριδίζοντα φινιρίσματα – μία αναφορά στα φουτουριστικά γλυπτά του Κορεατικού καλλιτέχνη Soo Sunny – ενισχύοντας την πτώση των ενδυμάτων και βελτιώνοντας την άνεση και την κίνηση χωρίς να θυσιάζεται η έμφαση στην λεπτομέρεια. Λεπτομέρειες, όπως δαντέλες, πιέτες, καρφίτσες και βολάν προσδίδουν χαρακτήρα και προσωπικότητα στα ενδύματα.

Έντονοι τόνοι σε σχέση με γήινες αποχρώσεις

Η ένταση μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος εμφανίζεται επίσης σε μια πλούσια χρωματική παλέτα που κυμαίνεται από καφέ, κοράλλι και χακί – εμπνευσμένη από το έργο του Franz Marc – έως διάφορους άλλους τόνους όπου οι ζωντανές pantones, το neon και το brown αποκτούν κεντρικό ρόλο ως αναφορά για τη φρεσκάδα του Afro-punk. Εναλλακτικά συναντάμε διαφορετικές αποχρώσεις των μπλε όπως το μπλε του ουρανού, το opal, το λουλακί και το pastel ως αφιέρωμα στις εικονογραφήσεις του Charles Schridde από τη δεκαετία του 1950 και στο προσωπικό του όραμα για το μέλλον. Επιπλέον, οι γήινες αποχρώσεις, το κίτρινο, το lime και το πράσινο αρχίζουν να ζωντανεύουν με την άφιξη της άνοιξης σε ενδύματα που μας μεταφέρουν στην Αφρική όπως απεικονίζεται στις φωτογραφίες του Jehad Nga.

 Mix & Match

Η συλλογή περιλαμβάνει micro-prints και πουά, ριγέ, ζακάρ, φλοράλ και letter prints σε τόνους που θυμίζουν το εσωτερικό των σπιτιών στα μέσα του εικοστού αιώνα. Ένα πιο διακοσμητικό στυλ εμφανίζεται επίσης σε αυτή τη συλλογή με τη χρήση wax υφασμάτων, μια τεχνική printing που εμφανίστηκε στην Ινδονησία τον 19ο αιώνα στα χέρια των Αφρικανών που στρατολογήθηκαν από τον ολλανδικό στρατό. Το brand αποδίδει έτσι την αίσθηση της εμπειρίας αυτών των κοινοτήτων, οι οποίες μέχρι σήμερα συνεχίζουν να σαγηνεύουν τη Δύση με τις χαρούμενα και χαρακτηριστικά prints που είναι γεμάτα σχήματα και χρώματα.

Το δέρμα ως αξεσουάρ

Τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν crossbody τσάντες, clutches, tote bags, minaudières και πορτοφόλια, κατασκευασμένα από δέρμα κορυφαίας ποιότητας με λεπτομέρειες από χελώνες, prints από ζέβρα και φίδι, ψεύτικο κροκό δέρμα, χειρολαβές από μπαμπού και εξώραφα με αντίθεση. Τα χαρακτηριστικά υποδήματα αυτής της σεζόν είναι τα ankle boots, τα ψηλοτάκουνα παπούτσια, οι μπότες, οι μπαλαρίνες που δένουν από τη μία πλευρά, τα ξώφτερνα παπούτσια και ασύμμετρα σχέδια, τα mules και τα trainers. Για τα φινιρίσματα και τα διακοσμητικά αντικείμενα, βρίσκουμε κροκό δερματίνη, μεταλλικά κουμπιά, λαμπερές λεπτομέρειες, πλεκτά σχέδια και ξύλινα και διαφανή τακούνια.

Χρησιμοποιήσαμε δέρμα κατσίκας και βοδιού από τα καλύτερα βυρσοδεψεία στην Ισπανία και την Ιταλία, ακολουθώντας την παράδοση του brand να δουλεύει με αυτό το υλικό.

Η συλλογή ολοκληρώνεται με μια σειρά από κασκόλ με διαφορετικέ prints (ζιγκ-ζαγκ, γραμμές, καρό, πούλιες και άλλα). σκουλαρίκια, βραχιόλια, κολιέ και δαχτυλίδια με γεωμετρικά σχήματα, περιγράμματα και λεπτομέρειες πέτρας (μαργαριτάρι και αχάτη), διακοσμημένες καρφίτσες και υφασμάτινες ζώνες με ελαστικές επενδύσεις και διακοσμημένα με πολύτιμους λίθους. Τέλος, η συλλογή περιλαμβάνει γυαλιά ηλίου που κυμαίνονται από κλασσικά σχέδια αεροπόρων και half-moon έως ορθογώνια μεταλλικά και με διάφανους σκελετούς.

Η καμπάνια. Quentin de Briey και Georgina Grenville: ο φωτογράφος και το μοντέλο

Ένα supermodel σύμβολο της δεκαετίας του ’90, το «Gucci girl» της εποχής Tom Ford, η Georgina Grenville, πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της Uterqüe μετά από αρκετά χρόνια μακριά από το προσκήνιο και έχοντας γίνει η μητέρα τριών παιδιών. Για την καμπάνια SS19 του brand, το μοντέλο ποζάρει στο φακό του διεθνούς φήμης φωτογράφου, Quentin de Briey, παρουσιάζοντας το χαρακτηριστικό σαγηνευτικό, κρύο βλέμμα της και τη ζεστασιά Bourgeois-bohème της Jane Birkin που την έκανε μία από τις αγαπημένες της βιομηχανίας.

Αρχικά από το Durban της Νότιας Αφρικής, η Georgina Grenville (1975) άρχισε να εργάζεται ως μοντέλο στην ηλικία των 14 ετών, όταν κατέλαβε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό ομορφιάς της χρονιάς της Νότιας Αφρικής για το 1990. Μετά από εμφανίσεις της στις πασαρέλες του Μιλάνου, μετακόμισε στη Νέα Υόρκη όπου υπέγραψε συμβόλαιο με την υπηρεσία Next. Από εκείνη την στιγμή, το πρόσωπό της ξεκίνησε να πρωταγωνιστεί σε καμπάνιες πολλών brands όπως Versace, Christian Dior, Valentino και Armani και στα εξώφυλλα περιοδικών όπως το Vogue, το Harper’s Bazaar, το Elle ή το L’Officiel, ποζάροντας, μεταξύ άλλων για τον Steven Meisel και τον Mario Testino.

Βέλγος εκ γενετής, ο φωτογράφος Quentin de Briey ζει σήμερα μεταξύ Βαρκελώνης και Παρισιού. Παράλληλα με τη συμβολή του στον κόσμο της μόδας, από την αρχή του, ο Briey αναπτύσσει ένα προσωπικό χαρτοφυλάκιο που χαρακτηρίζεται από οικειότητα και, για πρώτη φορά, αντανακλάται τώρα σε μια καμπάνια brand. Στη νέα καμπάνια της Uterqüe.

 

Ξεκίνησε την καριέρα του ως επαγγελματίας skateboarder, ένας κόσμος που πυροδότησε γρήγορα το ενδιαφέρον του για τη φωτογραφία και που άρχισε να φωτογραφίζει αμέσως μόλις πήρε στα χέρια του μια κάμερα Nikon. Αφού υπέστη σοβαρό τραυματισμό, έβαλε το skateboard στην άκρη και επικεντρώθηκε αποκλειστικά στη φωτογραφία. Από τότε συνεργάζεται με περιοδικά σε όλο τον κόσμο, όπως το Vogue España, το Telegraph Magazine, το Metal, το El País, το I-D και το WSJ. Magazine, φωτογραφίζοντας celebrities όπως η Olivia Palermo, η Cara Delevingne, η Alicia Keys, η Isabelle Hupert και η Lara Stone.

Μεγάλο μέρος του προσωπικού του έργου συλλέγεται ως ένα οπτικό ημερολόγιο στο βιβλίο The Other Day , ένα βιβλίο που δημοσιεύτηκε το 2016 από τον υψηλού κύρους εκδότη Yvon Lambert.