ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΤΑ 40
– Η THE BODY SHOP ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΑ 40 ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑ –

26 Μαρτίου 2016: To Σάββατο 26 Μαρτίου γιορτάζουμε την 40ή επέτειο της The Body Shop, του επαναστατικού brand που καθιέρωσε την ηθική στην ομορφιά. Για τον εορτασμό της επετείου, η εταιρεία The Body Shop παρουσίασε πρόσφατα τη νέα δέσμευσή της με τίτλο Enrich Not Exploit™ (Ενδυναμώνουμε Δεν Εκμεταλλευόμαστε), η οποία περιλαμβάνει μια σειρά από στόχους προκειμένου η The Body Shop να γίνει η πιο ηθική και βιώσιμη διεθνής επιχείρηση στον κόσμο.

Από την πρώτη παρουσίαση του προγράμματος «Trade not Aid» το 1987, του πρώτου προγράμματος Εμπορίου με Κοινότητες στον κλάδο της ομορφιάς, μέχρι τη δημιουργία του
πρώτου Body Butter το 1992, η The Body Shop βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας.

Το 2013, ύστερα από 20 χρόνια συνεχούς εκστρατείας ενάντια στα Πειράματα σε Ζώα, η The Body Shop γιόρτασε την απαγόρευση που δεν επιτρέπει στην Ε.Ε. την εισαγωγή και πώληση καλλυντικών προϊόντων και συστατικών που έχουν δοκιμαστεί σε ζώα. Η εταιρεία συνεχίζει αυτή την εκστρατεία σε παγκόσμια κλίμακα.

Στην 40ή της επέτειο η The Body Shop θα παρουσιάσει τις bio-γέφυρες, μια νέα πρωτοβουλία με στόχο την προστασία και αναγέννηση 75 εκατ. τετραγωνικών μέτρων κατεστραμμένου περιβάλλοντος και την παροχή βοήθειας στις κοινότητες προκειμένου να ζουν με πιο βιώσιμο τρόπο. Η The Body Shop θα παρουσιάσει επίσης μια νέα σειρά προϊόντων 100% vegetarian για την περιποίηση του προσώπου, φέρνοντας συνταγές ομορφιάς από τη φύση καθώς και πρωτοποριακά αρώματα τα οποία αιχμαλωτίζουν την πεμπτουσία των σπάνιων, πολυτίμων, ζωντανών αρωμάτων, αφήνοντας παράλληλα τη φύση ανέγγιχτη.

Η εταιρεία θα παρουσιάσει επίσης τη νέα πρωτοποριακή βιώσιμη συσκευασία με AirCarbon™ που μετατρέπει τα αέρια του θερμοκηπίου για να παράξει ένα προϊόν εναλλακτικό του πλαστικού. Το AirCarbon™ πρόκειται για ένα θερμοπλαστικό υλικό που συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο όπως τα πλαστικά που χρησιμοποιούμε στις συσκευασίες μας, χωρίς όμως να χρησιμοποιεί το πετρέλαιο ως πηγή άνθρακα για τη δημιουργία του πλαστικού, αντικαθιστώντας το πετρέλαιο με δεσμευμένο άνθρακα.

Η The Body Shop ιδρύθηκε το 1976 από την Dame Anita Roddick μέσα από ένα μικρό κατάστημα που άνοιξε στο Brighton, στη νοτιοανατολική Αγγλία. Σήμερα, απασχολεί περισσότερους από 22.000 εργαζόμενους σε 65 χώρες σε όλο τον κόσμο. Κάθε χρόνο, 250 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται τα 3.300 καταστήματα της The Body Shop σε όλο τον κόσμο.

Ο Jeremy Schwartz, Chief Executive της The Body Shop λέει: «Ανέκαθεν κάναμε τα πράγματα διαφορετικά, σπάζαμε τα στεγανά, υπήρξαμε πρωτοπόροι, τολμηροί και γενναίοι. Χρησιμοποιούμε τα καταστήματα και τα προϊόντα μας για να επικοινωνούμε θέματα που αφορούν το ππεριβάλλον και τα ανθρώπινα δικαιώματα, εμπνέοντας και παρακινώντας τόσο τους εργαζομένους όσο και τους πελάτες μας να αναλαμβάνουν δράσεις που να οδηγούν σε σημαντικές αλλαγές. Με το βλέμμα μας στραμμένο στα επόμενα 40 χρόνια, η δέσμευσή μας για θετική αλλαγή παραμένει εξίσου ισχυρή. Ο στόχος μας είναι να προστατεύσουμε και να ενδυναμώσουμε τον πλανήτη, τους ανθρώπους και τα προϊόντα. Τα προϊόντα μας ενδυναμώνουν, αλλά δεν δίνουν ποτέ ψεύτικες υποσχέσεις και δεν δοκιμάζονται ποτέ σε ζώα.»

Η δέσμευση της The Body Shop υπενθυμίζει στους πελάτες γιατί συνεχίζουν να επιλέγουν την ηθική ομορφιά. Με μια νέα σειρά από στόχους η The Body Shop πρόκειται να κάνει περισσότερα για να εμπλουτίσει τον πλανήτη, τα προϊόντα της και τις ζωές των ανθρώπων με τους οποίους συνεργάζεται. Το πρωτοποριακό της πρόγραμμα «Εμπόριο με Κοινότητες» θα διπλασιαστεί και η The Body Shop θα αναλάβει την προστασία ορισμένων ειδών που διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο εξαφάνισης καθώς επίσης θα ανανεώσει περιοχές δασών ανεκτίμητης αξίας χτίζοντας bio-γέφυρες.

Κάνοντας την Ομορφιά καλύτερη εδώ και 40 χρόνια

Η The Body Shop ήταν πρωτοπόρος στον κοινωνικό ακτιβισμό, προτού αυτός γίνει μόδα και βασίστηκε στη φιλοσοφία ότι η επιχειρηματικότητα μπορεί να είναι μια δύναμη προς το καλό. Ακολουθούν ορισμένες σημαντικές στιγμές στην ιστορία της The Body Shop:

1976: Το πρώτο κατάστημα The Body Shop ανοίγει στις 26 Μαρτίου στο Brighton, στη νότια ακτή της Αγγλίας. Το 1978, ανοίγει το πρώτο franchise κατάστημα στις Βρυξέλλες καθώς και το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα, στην Κηφισιά, Αθήνα. Μέχρι το 1982 ανοίγουν 2 καινούρια καταστήματα κάθε μήνα ανά τον κόσμο.

1977: Η The Body Shop παρουσίασε τη διάσημη, διαχρονική σειρά προϊόντων περιποίησης προσώπου με βιταμίνη E. Το πρώτο προϊόν της best-selling σειράς προϊόντων με βιταμίνη E ήταν η ενυδατική κρέμα προσώπου Vitamin E Moisture Cream.

1981: Η The Body Shop παρουσίασε το iconic, χωρίς βαναυσότητα σε ζώα άρωμα White Musk®, το πρώτο προϊόν που δημιουργήθηκε από συνθετικό έλαιο musk. Το White Musk®
παραμένει ένας εμβληματικός πυλώνας της The Body Shop και το Black Musk είναι η τελευταία προσθήκη στη σειρά.

1985: Η The Body Shop παρουσίασε την δροσιστική λοσιόν Peppermint Foot, όταν κάποιοι δρομείς του Μαραθώνιου του Λονδίνου μπήκαν σε ένα κατάστημα και παραπονέθηκαν για πόνο στα πόδια τους.

1986: Η εκστρατεία «Save the Whale» (Σώστε τις φάλαινες) πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Greenpeace και ήταν η πρώτη μεγάλη εκστρατεία που πραγματοποίησε η Anita Roddick και η The Body Shop, η οποία συγκέντρωσε την προσοχή του κόσμου στη συνεχή απειλή που αντιμετωπίζουν τα μεγάλα θηλαστικά. Η The Body Shop ήταν ένα από τα πρώτα διεθνή brand ομορφιάς που χρησιμοποίησε ως εναλλακτικό συστατικό από το έλαιο που προέρχεται από φάλαινα, καθιερώνοντας τη χρήση του ελαίου χοχόμπα (Jojoba oil) ως εναλλακτική φυτική επιλογή.

1987: Το «Trade not aid» ήταν μια φιλοσοφία που η Anita Roddick πίστευε με πάθος πως θα μπορούσε να αποτελέσει τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για την ανακούφιση της φτώχιας.
Το πρώτο προϊόν Εμπορίου με Κοινότητες για τη The Body Shop ήταν ένα ξύλινο αξεσουάρ για μασάζ πελμάτων, το οποίο κατασκεύασε ένας προμηθευτής από τη νότια Ινδία.
Χάρη σε αυτή την εμπορική συναλλαγή με την The Body Shop, το 1994 άνοιξε το Teddy School, δίνοντας την ευκαιρία για εκπαίδευση στα παιδιά της περιοχής. Η συνεργασία μας με την Teddy Exports συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

1990: Ιδρύεται το The Body Shop Foundation, ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που χρηματοδοτεί
προγράμματα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, την προστασία των ζώων και του περιβάλλοντος.

1992: Κυκλοφορεί το πρώτο Body Butter, με άρωμα Mango. Από τότε έχει γίνει ένα από τα διασημότερα προϊόντα της The Body Shop. Πολλοί το έχουν μιμηθεί αλλά το δικό μας είναι το αυθεντικό και εξακολουθεί να κερδίζει βραβεία σε όλο τον κόσμο.

1996: Η εκστρατεία «Ενάντια στα Πειράματα σε Ζώα» (Against Animal Testing) οδηγεί στην απαγόρευση των πειραμάτων σε ζώα για καλλυντικά προϊόντα και τα συστατικά τους στο Η.Β. τον Νοέμβριο του 1998 και στη μεγαλύτερη συγκέντρωση υπογραφών που έχει γίνει έως τότε (τέσσερα εκατομμύρια υπογραφές).

1997: Η The Body Shop είναι η πρώτη διεθνής εταιρία καλλυντικών που αναγνωρίστηκε από τη Humane Cosmetics Standard, μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς οργανώσεις προστασίας ζώων.

1997: Παρουσιάζεται το πλέον εμβληματικό μας Tea Tree oil. Αυτό το μικρό μπουκάλι αποτελεί μια πολυαγαπημένη φυσική λύση ώστε να μπορέσει η επιδερμίδα να παραμείνει καθαρή και χωρίς ερεθισμούς. Το έλαιο τεϊόδεντρου (tea tree oil), αρχικά προερχόταν από την Αυστραλία, αλλά τώρα παράγεται από τον προμηθευτή μας στην Κένυα μέσα από το πρόγραμμα Εμπόριο με Κοινότητες.

1998: Η The Body Shop αποτέλεσε ιδρυτικό μέλος της πρωτοβουλίας για το Ηθικό Εμπόριο.
Η πίστη της δέσμευση στα ανθρώπινα δικαιώματα έχει διαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο η The Body Shop συναλλάσσεται με προμηθευτές από όλο τον κόσμο. Δημιουργεί στενές σχέσεις με αυτούς τους προμηθευτές και συνεργάζεται μαζί τους για να διασφαλίσει ότι το ηθικό εμπόριο βρίσκεται στο επίκεντρο της επιχείρησης. Η The Body Shop πιστεύει ότι αυτός είναι ο τρόπος που θα πρέπει να γίνονται οι επιχειρηματικές συναλλαγές.

1998: Παρουσιάζεται για πρώτη φορά η σειρά προϊόντων Hemp της The Body Shop, η οποία προκάλεσε αντιδράσεις όταν ο Τύπος έγραψε για τη σχέση της σειράς Hemp με την κάνναβη. Η νέα αυτή σειρά σημείωσε μεγάλη επιτυχία και τα προϊόντα εξακολουθούν να είναι δημοφιλή μέχρι σήμερα.

2003: Λανσάρεται η εκστρατεία «Stop Violence in the Home» (Σταματήστε τη Βία στο Σπίτι) που στοχεύει στη συγκέντρωση χρημάτων για τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας.

2006: Η L’Oréal αποκτά στον όμιλο της την The Body Shop και είναι περήφανη που περιλαμβάνει στο portfolio της μια επιτυχημένη εταιρεία βασισμένη στη δημιουργία προϊόντων από φυσικά συστατικά και διαθέτει μια μοναδική κληρονομιά και ξεκάθαρες αξίες.

2007: Η The Body Shop είναι η πρώτη εταιρεία καλλυντικών που προμηθεύεται φοινικέλαιο
που έχει παραχθεί με βιώσιμο τρόπο.

2008: Η The Body Shop παρουσιάζει τα 100% ανακυκλωμένα μπουκάλια (PET).

2009: Η The Body Shop και ο ECPAT International λανσάρουν την εκστρατεία «Stop Trafficking of Children & Young People» (Σταματήστε την Εμπορία Παιδιών & Νέων Ανθρώπων). Η εκστρατεία αυτή ενέπνευσε την αλλαγή σε μια κλίμακα άνευ προηγουμένου και πέτυχε τη συγκέντρωση περισσότερων από 7 εκατομμύριων υπογραφών παγκοσμίως από πελάτες από όλο τον κόσμο. Ως συνέπεια της εκστρατείας αυτής και της συγκέντρωσης υπογραφών 20 χώρες από όλο τον κόσμο δεσμεύονται να υιοθετήσουν τη νέα σχετική νομοθεσία. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκστρατεία που έχει πραγματοποιήσει η The Body Shop ως τώρα.

2012: Λανσάρεται το Drops of Youth™ Concentrate. Το προϊόν, το οποίο περιέχει 98% φυσική σύσταση και βασίστηκε στη τεχνολογία των φυτικών βλαστοκυττάρων, έγινε το νούμερο ένα προϊόν πωλήσεων της The Body Shop παγκοσμίως.

2012: Η The Body Shop λάνσαρε την εκστρατεία «Wood Positive», αντισταθμίζοντας όλο το χαρτί και τον πολτό που βασίζεται στο ξύλο τα οποία χρησιμοποιούνται στις κύριες, δευτερεύουσες και μεταβατικές συσκευασίες της. Το 2012, η καμπάνια εστιάστηκε στο Ατλαντικό Δάσος στη Βραζιλία και στις Νότιες Άνδεις του Εκαουδόρ.

2013: Ύστερα από 20 χρόνια συνεχούς εκστρατείας ενάντια στα Πειράματα σε ζώα, η The Body Shop γιόρτασε την απαγόρευση που δεν επιτρέπει την εισαγωγή και πώληση στην Ε.Ε. καλλυντικών προϊόντων και συστατικών που έχουν δοκιμαστεί σε ζώα.

2015: Η The Body Shop λανσάρει μια πρωτοποριακή σειρά προϊόντων περιποίησης προσώπου, την Oils of Life™, η οποία είναι εμπλουτισμένη με τη δύναμη τριών ελαίων: έλαιο σπόρων μαύρου κύμινου, έλαιο σπόρων κυνόροδου και έλαιο σπόρων καμέλιας, γνωστά για τις κορυφαίες αναζωογονητικές ιδιότητες που προσφέρουν στην επιδερμίδα. Η νέα αυτή σειρά σημείωσε ανεπανεπανάληπτη επιτυχία.

2016: Η The Body Shop λανσάρει τη δέσμευσή της: «Enrich Not Exploit ™ It’s in our hands» (Ενδυναμώνουμε δεν εκμεταλλευόμαστε, είναι στο χέρι μας).