Ο πιο συνήθης βραχνάς των γονέων.

γράφει η παιδαγωγός και σύμβουλος γονέων Ντέμη Κληρονόμου

Τα δραστήρια και γεμάτε ενέργεια παιδιά  που βρίσκονται στην προσχολική ηλικία  συχνά κάνουν τα πάντα  για να αποφύγουν τον ύπνο. Μετατρέπουν την ώρα του νυχτερινού ή μεσημεριανού ύπνου  σε ώρα κυνηγητού ,κλάματος ή αναζήτησης  κι άλλου βιβλίου με παραμύθια , για να μπορέσουν να αποβάλλουν τον μισητό ύπνο .

Ότι και αν πιστεύει το παιδί σας , σχετικά με την κατάλληλη ώρα που θα έπρεπε να κοιμηθεί , εσείς  πρέπει να εμμείνετε  στην ώρα που εσείς αποφασίσατε. Βοηθήστε ωστόσο το παιδί σας, να χαλαρώσει σταδιακά  αντί να απαιτήσετε  από το παιδί σας, να σβήσει τις μηχανές του μονομιάς.

Επειδή οι ανάγκες του παιδιού σας  για ύπνο αλλάζουν καθώς μεγαλώνει , μπορεί  σιγά σιγά  να χρειαστεί να το αφήνετε να μένει ξύπνιο  πιο αργά  ή να ελαττώσετε την διάρκεια του μεσημεριανού του ύπνου. Δεν έχουν όλα τα παιδιά  την ίδια ανάγκη για ύπνο,ακόμα και όταν είναι αδέρφια.

ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

-Καθιερώστε σταθερό πρόγραμμα ύπνου

-Κάντε την σωματική του άσκηση (μέσω παιχνιδιού καθημερινή συνήθεια)

-Διατηρείτε ένα τακτικό πρόγραμμα μεσημεριανού ύπνου

-Περνάτε χρόνο μαζί του πριν έρθει η ώρα να κοιμηθεί

-Κρατάτε την ώρα κατάκλισης σταθερή

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ

-Διαχειριστείτε το πρόγραμμα του ύπνου με συχνή ενημέρωση προς το παιδί

-Ακολουθείτε πάντα το ίδιο τελετουργικό ανεξάρτητα από την ώρα

-Διατηρείτε την ίδια σειρά στα βήματα προετοιμασίας για τον ύπνο

ΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ

-Μην αφήνετε το παιδί σας να αποφασίζει για την ώρα που θα κοιμηθεί

-Μην το απειλείτε

-Μην μένετε στο παρελθόν

Βρείτε την Ντέμη Κληρονόμου στο Family Choice-family group.