Νέος μήνας και τι μήνας… Μάιος και η διάθεσή μας ανεβαίνει στα ύψη.

γράφει η  Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος MSc,  Γεωργία Καλαϊτζίδου

Πώς είναι δυνατόν να μην έχουμε τέλεια διάθεση, αφού είμαστε μια ανάσα από το καλοκαίρι!!! Όμως τη διάθεσή σου, την ρίχνουν τα μερικά κιλάκια που κουβαλάς από το χειμώνα; Δεν χρειάζεται να πανικοβάλλεσαι, διότι ο Μάιος είναι ένας καλός μήνας για να χάσεις αυτά τα περιττά κιλά μέχρι να βγεις στην παραλία.

Με καλή ψυχολογία και διάθεση ότι θα τα καταφέρεις, μη χάνεις χρόνο και ξεκίνα. Πώς όμως θα τα καταφέρεις; Η απάντηση δεν βρίσκεται μακριά και είναι σχετικά εύκολη. Με έναν ισορροπημένο τρόπο διατροφής, μπορείς να χάνεις 4 κιλά το μήνα υγιεινά και χωρίς ιδιαίτερες στερήσεις. Ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές σίγουρα θα φτάσεις στο στόχο σου.

– Οργάνωσε την ημέρα σου. Σταμάτα να τσιμπολογάς ή να τρως ένα τεράστιο γεύμα στο τέλος της ημέρας

– Ξεκίνα με ένα υπέροχο πρωινό

-Μείωσε την ποσότητα που τρως. Να σηκώνεσαι από το τραπέζι και να νιώθεις ότι δεν έχεις φτάσει σε πλήρη κορεσμό

-Πρόσθεσε τα φρούτα στη ζωή σου ως ενδιάμεσα γεύματα

-Πρόσθεσε σε κάθε γεύμα σαλάτα (ωμή, βραστή, ψητή)

-Μαγείρεψε το φαγητό σου πιο απλά. Απέφυγε το τηγάνισμα και τις πολλές σάλτσες

– Χρησιμοποίησε λιγότερο λάδι στο μαγείρεμα και στη σαλάτα

– Περιόρισε τα γλυκά που καταναλώνεις. Αντικατέστησέ τα με φρούτα της εποχής, αυτή την περίοδο έχουν την τιμητική τους

– Βάλε ποικιλία στη ζωή σου. Κατανάλωσε τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων (λαχανικά, όσπρια, κόκκινο κρέας, κοτόπουλο, ψάρι)

 – Χρησιμοποίησε γαλακτοκομικά με λιγότερα λιπαρά

– Πρόσθεσε μία φέτα ψωμί ολική αλέσεως στα γεύματα σου. Το ψωμί δεν παχαίνει αρκεί να το καταναλώνεις με μέτρο

– Βγες έξω και ξεκίνα να γυμνάζεσαι

– Πίνε πολύ νερό, τουλάχιστον 6 ποτήρια την ημέρα

Ένα υγιεινός και ισορροπημένος τρόπος διατροφής θα σου εξασφαλίσει να είσαι υγιής και να κάνεις τη ζυγαριά φίλη σου. Δυστυχώς δεν υπάρχουν μαγικές δίαιτες, ούτε μαγικά χάπια, μόνο οι σωστές διατροφικές συνήθειες θα σε κάνουν να φτάσεις στο στόχο σου. Να θυμάσαι πάντα ότι η δίαιτα είναι προσωπική και ότι αν υπάρχουν προβλήματα υγείας πρέπει να συμβουλευτείς έναν ειδικό.